hur blev nicki känd

Hej bloggen, innan jag börjar detta inlägg, vill jag bara säga, tack SÅÅÅÅ mycket för att ni har fått mig till 108 sido visningar, vilket ger mig 47 blogg poäng, ännu en gång, TACK <3
 
Jo, hur blev nicki känd för er som inte vet: Nicki minaj bara rappade lite på myspace, och en kille som gjorde mixtapes ( han heter fendi ) han såg nicki minaj och ville ha henne för att göra mixtapes och remix's till låtar, men nicki va rädd för honom så han gick för att göra någon annan, men många sa till nicki '' nej han är en bra kille du borde kontakta honom '' så nicki gjorde det, och hon gjorde 3 mixtapes: beam me up scotty, suca free tror jag den hette, men den tredje kommer jag inte ihåg, så sedan skulle fendi göra en till mixtape som heter  '' the come up dvd, med lil wayne i den, och nicki minaj, så medans wayne kollade på dvd:n såg han nicki, han han gillade hur hon rappade, så han ringde fendi, bad honom att ge telefonen till nicki och han ville ha henne till young money cash money ( innan var nicki Dirty money, vilket tillhör fendi ) cash money ( tillhör wayne ) 
 
här är en bild på fendi han själv 
 
hoppas ni njöt och tack för att ni har gett mig 47 blogg poäng

kommentera vad du vill :) ( MEN INGET ELAKT, TACK)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Din e-mail publiceras inte.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0