Min åsikt om High school

Hej barbz och kenbarbz, jo som ni vet va det premiär för nicki's nya musik video ' high school ' jag vill berätta bara vad jag tyckte om den, och visa er en bild jag gjort via insta quote, under high school videon, tyckte jag att allt va bra, gillade kemin mellan wayne & nicki, även om dem mer känns som syskon än lover, men det enda jag inte tyckte om va att dem kunde göra den lite mer film aktig i början och i slutet, om ni förstår vad jag pratar om men annars så va hela videon bara för bra. men jag ville också passa på att tacka er för att ha gett mig 87 blogg poäng, det betyder gansa mycket för mig <3 peace out barbz
 
här är bilden btw 
 
 

kommentera vad du vill :) ( MEN INGET ELAKT, TACK)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Din e-mail publiceras inte.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0