Nicki minaj säger hejdå till American idol

 

Ögonblick efter Mariah Carey meddelade sin avgång från "American Idol", Nicki Minaj har också officiellt bekräftat att hon lämnar showen.


Den platina rappare tog till Twitter för att dela nyheter. "Tack American Idol för en livsförändrande upplevelse! Skulle inte byta det mot världen! Dags att fokusera på musik! Mmmuuuaahhh! "Twittrade en älskvärd Nicki.

Producenter för sångtävlingen släppte ett uttalande som bekräftar hennes utträde. "Nicki Minaj är en superstjärna som förde en nivå av ärlighet och passion till" American Idol "och som hade en mycket positiv inverkan på så många tävlande den här säsongen," Fox och "Idol"-producenterna FremantleMedia och 19 Entertainment sade i ett gemensamt uttalande. "Med tanke på hennes extremt hektisk karriär, förstår vi och respekterar hennes beslut och önskar henne det bästa."

Nicki har varit i New York filma scener för hämnd komedin The Other Woman starring Cameron Diaz.

Hon arbetar också med sitt tredje album, som kommer att markera en återgång till hennes hip-hop rötter. "Jag har precis fått tillbaka till den plats där jag var precis innan jag tappade min första album, som är döda allt," sade hon till Hot 97 på morgonen värd Peter Rosenberg.


kommentera vad du vill :) ( MEN INGET ELAKT, TACK)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Din e-mail publiceras inte.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0